بازی،اهنگ،برنامه،فیلم
 

 

Google Chrome مرورگری است که توسط شرکت گوگل به صورت مجانی برای کاربران ارائه شده. این مرورگر بسیار کم حجم با طراحی ساده به شکلی توسعه یافته که صفحات وب را با تکنولوژی پیشرفته خود به سریعترین ، آسان ترین و امن ترین شکل ممکن برای شما باز میکند. این مروگر با داشتن قابلیت ها و ابزار های مفید تمامی نیاز های کاربران را بر طرف کرده است. فقط کافیست چند حرف از آدرس سایت مورد نظرتان را در Address Bar تایپ کرده تا آدرس کامل را به شما پیشنهاد دهد و در صورت موجود نبودن برای شما جستجو کند.

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 14:16 ::  نويسنده : امین اسکویی

Puffin Web Browser مرورگر اینترنت سریعی است که برای سیستم عامل اندرویدوایفون طراحی شده است . Puffin Web Browser با استفاده از سرور های ابری ، تجربه مرورگر دسکتاپ را در گوشی هوشمند شما فراهم می آورد . این مرورگر تمامی محتویات صفحه وب را با سرعتی بالا برای شما بازگشایی می نماید . این نرم افزار همچنین ازفلش با عملکردی بالا پشتیبانی می نماید . سرعت بالا ، پشتیبانی از بازی های فلش ، پخش فیلم های فلش ، پشتیبانی از تب و بوکمارک و امکان حذف سایت هایی که قبلا جستجو شده از خصوصیات این مرورگر کاربردی است .



ادامه مطلب ...
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 12:29 ::  نويسنده : امین اسکویی

بازی فوق العاده زیبا تیکه تیکه کردن میوه ها توسط نینجا Fruit Ninja v1.6 برای شما آماده شده است . هم اکنون میتوانید این بازی فوق العاده زیبا را برای گوشی های موبایل آیفون و آیپاد تاچ ازاپ ترکر دریافت کنید .

این بازی جزو بازی هایی است که بیشترین طرفدار را دارد  که در ۳ مد مختلف میتوانید بازی را اجرا کنید . Classic ,Zen Mode ,Arcade Mode همچنین قابلیت آنلاین بازی کردن و ثبت امتیاز خود در گیم ستتر و فیسبوک از قابلیت های بسیار مهم این بازی میباشد .

قابلیت های جدید در ورژن ۱٫۷٫۴ :  در این ورژن مشکلات جزئی از جمله سقوط میوه ها به صورت یکدفعه حل شده است . شما وقتی میوه ی انار را میبرید هنگام ترکیدن حالت جدید دارد و وقتی بمب منفجر میشود افکت جدید دارا میباشد .

  • تصاویر پس زمینه جدید
  • شمشیر های جدید
  • میوه های جدید

 

  • ورژن : 1.7.1
  • قیمت : $0.99
  • سایز: 18.2 MB مگابایت


ادامه مطلب ...

بازی بسیار زیبا و جذاب Cut The Rope را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید. این بازی به صورت ساین شده بوده و دیگر برای نصب با مشکلی مواجه نخواهید شد.



ادامه مطلب ...

انلود بازی زیبا و سری جدید پرش به بیرونjump out 1.7.5 - بعد مدت ها انتظار سری جدید بازی پرش به خارج عرضه شده این بازی زیبا که یکی از پر طرفدار ترین بازی های ای او اس است و چند ربته اول فروش را در app کشور های جهان داشته است روند بازی در مورد حشرات ریزی است که میخواهند از قوطی ای که در ان حبس هستند فرار کنند

  • ورژن : 1.7.5
  • قیمت : $0.99
  • سایز: 19.0 مگابایت

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 21:52 ::  نويسنده : امین اسکویی

نسخه جدید از بازی فوق العاده سونیک 4 با نام Sonic The Hedgehog 4™ Episode I v1.2 که اینبار برای گوشی های آیفون و آیپاد تاچ و آیپد قرار داده ایم .



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 10:45 ::  نويسنده : امین اسکویی

نگ همچنان ادامه دارد! بعد از دزدی های خوک ها از تخم مرغ های پرندگان عصبانی ، ناگهان این پرندگان عصبانی خود را در یک نبردی در سرتاسر کهکشان می یابند ، که با خوک های فضایی محاصره شده اند. خوشبختانه پرندگان خشمگین دارای نیروهای ماورای طبیعه خود هنوز هم هستند و از آن استفاده میکنند… بازی پرندگان خشمگین در فضا شما را به ماجراجویی جدیدی در سیاره های مختلف منظومه شمسی و در جاذبه صفر دعوت می کند که شما را به یک بازی چشم نواز تا خرابی های ناگهانی سازه های خوکی دعوت می کند.

angry



ادامه مطلب ...

foto mosaik نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی می باشد که توسط آن می توانید تصاویر موزاییکی بسازید. تصاویر موزاییکی تصاویری هستند که از چندین تصویر دیگر با طرح و رنگ بندی های مختلف به صورت کوچک در کنار هم قرار می گیرند و تصاویری جدیدی را ایجاد می کنند. امیدواریم Foto Mosaik Edda مورد قبول تان واقع شود.

foto



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 10:32 ::  نويسنده : امین اسکویی

dustan aziz baraye worood be  facebook va baghiye site haye filter mitvanand be ID:amin_masterjoint   dar yahoo masenger pm bedahid va socks khod ra az tarighe sharzh irancel be soorate yek sharzh 2000 va yek sharzh 1000 ersal karde va socks daryaft konand in socks bemodate yek mah mibashad

where

  • ورژن : 1.4.1
  • قیمت : $0.99
  • سایز: 19.7 مگابایت

لینک دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی،اهنگ،برن





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 1605
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Alternative content